niedziela, 3 kwietnia 2016

MUZYKA Z JEZIORKA #5

#1 JASON DERULO - CHEYENNE

Napisanie tytułu zajęło mi parę minut. To trochę inny klimat niż ten, do które przyzwyczaił nas JD, ale jak dla mnie - bardzo na plus. Gdzieś po cichu piosenka próbuje zdobyć listy przebojów, więc jeśli głosujecie to zerknijcie przy okazji na ten kawałek.



#2 JASON DERULO - GET UGLY

A tu już wracamy do poprzedniego, imprezowego bitu. Tak się złożyło, że akurat rządzą u mnie dwie piosenki Jasona. Chyba zabiorę się do przesłuchania całej płyty.

#3 BRODKA - ZNAM CIĘ NA PAMIĘĆ

I ni z gruchy, ni z pietruchy, polska nostalgia. Jak każda dziewczyna słucham czasem dramatycznych smętów i lubię wracać do starych polskich piosenek. Chyba kolejna część muzyki będzie z polskimi starociami.

#4 OMI & ARONCHUPA - DROP IN THE OCEAN

Aż niemożliwe, że nie napisałam o tej piosence w którymś z poprzednich postów! Jeśli lato można zamknąć w muzyce, to jest jedna z tych letnich piosenek. Niekoniecznie wiem, jak do niej tańczyć, ale mimo wszystko to robię. I podoba mi się to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz