niedziela, 20 grudnia 2015

Pierwszy 1000

Jednym wybija 1000 postów, innym 1000 obserwatorów, mi... 1000 wyświetleń :) dla większości prowadzącej blogi już od jakiegoś czasu nie jest to zapewne imponująca liczba, jednak dla mnie, prowadzącej stronę od września jest to pierwsze drobne święto :)

Z tej okazji dziękuję wszystkim czytelnikom: wpadającym na chwilę i tym stałym obserwatorom, których liczba - mam nadzieję - wciąż będzie rosnąć :) chciałabym trafić do jak największej liczby osób i dziękuję, że jesteście moimi pierwszymi odbiorcami, którzy umożliwiają mi dalszą pracę i motywują do niej :)

Jeszcze raz dziękuję, że jesteście :) postaram się jeszcze dziś wrzucić posta tematycznego, ale jeśliby się to nie udało to zapewne nie zrobię tego aż do Świąt... tak więc gdyby nie było okazji by złożyć wam życzenia już teraz życzę Wam spokojnych, ciepłych Świąt, spędzonych w gronie ukochanych osób, szczerych uśmiechów i miłości najbliższych. Odpocznijcie przez ten czas, zbierzcie siły na nadchodzącą zimę i wejście w nowe półrocze szkolne. Cieszcie się z prezentów, jednak pamiętajcie, co jest najważniejsze w tym Święcie :) nie zamykajcie się w pokojach, spędźcie ten czas z rodziną i podziękujcie za ich miłość :) Wesołych Świąt!



3 komentarze:

  1. Mój blog też jest od końca sierpnia i kiedy tylko zobaczyłam swój pierwszy tysiąc wejść to się mega ucieszyłam :) Nie, że jakoś jestem "napalona" na wejścia tylko dla tego, że poczułam, że jest sens dalszej pracy :)
    Wzajemnie WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi do tysiąca trochę brakuje, ale początki zawsze bywają trudne :)
    Dziękuję za życzenia na moim blogu i również życzę ciepłych i radosnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym ! :3
    Zapraszam http://niepoprawniepoprawna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, nam też niedawno wybiło 1000 wyświetleń :) Wesołych Świąt, pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń