sobota, 30 stycznia 2016

MUZYKA Z JEZIORKA #2

#1 STROMAE - TOUS LES MEMES

Ostatnio stałym elementem mojego dnia stał się snapchat. Pomijając siatkarzy, moimi ulubieńcami są Marita (DEYNN) i Daniel Majewski (majewskitrenuje). Kto ogląda, ten wie, że rzadko się zdarza, żeby na snapie nie leciało PAPAOUTAI, które jest właściwie już hymnem Daniela. TOUS LES MEMES to kolejna piosenka Stromae i podbiła moje serce tak, jak poprzednia.
A kto nie ogląda, ten niech po prostu posłucha.


# RUDIMENTAL & ED SHEERAN - LAT IT ALL ON ME

Nie przepadam za bardzo za Rudimental, bo obrzydł mi przez puszczaną na okrągłą piosenkę WAITING ALL NIGHT, która niezbyt mi podeszła... Tym razem, w połączeniu z głosem Sheerana wyszło z tego coś naprawdę przyjemnego dla ucha.



#3 JASON DERULO & JENNIFER LOPEZ - TRY ME

W tej chwili mój numer jeden! Lekko, pozytywnie, jakby w tęsknocie za latem. Poprawia mi humor, gdy zaczyna się kolejny tydzień szkoły, daje klimat, gdy nadchodzi weekend i właśnie zeżarłam pizze z żelków. Dziękuję.

#4 MADONNA - GHOSTTOWN 

Wydany rok temu singiel nie zrobił furory na rynku muzycznym i gdyby nie przypadkowy artykuł na przypadkowej stronie pewnie nigdy bym o niej nie usłyszała. Na szczęście wyszło jak wyszło i chętnie wracam do tego numeru. Nostalgiczny i romantyczny kawałek z utrzymanym w mrocznym, post apokaliptycznym klimacie teledyskiem.



#5 BEYONCE - CRAZY IN LOVE (50 SHADOWS OF GREY VERSION)

Od premiery "50 twarzy Grey'a" minęło już sporo czasu. Ucichły plotki i dyskusje na temat filmu, przminął fenomen "Love my like you do", od którego nadmiaru można było rzygać tęczą. Mnie tymczasem naszła ochota na promującą film piosenkę Beyonce, która jest coverem hitu z 2003 roku. Z tanecznej piosenki autorka zrobiła klimatyczny i uwodzicielski kawałek. Klasa!

1 komentarz:

  1. Z tego wszystkiego znam tylko piosenkę Stromae, którą uwielbiam! Przed chwilą włączyłam sobie ,,Lay It All On Me'' i faktycznie jest całkiem przyjemna dla ucha, chociaż nie mogłabym jej chyba ciągle słuchać. ;) Ja też miałam już dość ,,Love my like you do'' tym bardziej, że średnio podeszła mi do gustu.
    Trzymaj się ciepło!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń